Sportfondsen Nederland heeft tijdens een intern evenement een nieuw logo geïntroduceerd. Het logo moet de nieuwe toekomstvisie gaan uitstralen voor een vitaal Nederland.
De nieuwe huisstijl ondersteunt de visie die Sportfondsen voor de toekomst wil uitstralen met als trefwoorden: professioneel, speels, maatschappelijk, sportief, vertrouwd, lokaal en vitaal.
Binnen drie jaar zullen alle Sportfondsen accommodaties worden voorzien van het nieuwe logo.
Als abonnee van ZwemRekreatie heeft u exclusief toegang tot de reguliere uitgave van ZwemRekreatie met een archief van duizenden artikelen. Meld u nu aan via het aanmeldformulier en voor slechts 35 euro per jaar blijft u op de hoogte van de laatste actuele informatie en belangrijke ontwikkelingen binnen de branche.
Om de uitgaves van ZwemRekreatie te bekijken dient u abonnee en ingelogd te zijn. Bestaande abonnees kunnen een inlogcode aanvragen door een mail te sturen.
Als u vragen of opmerkingen heeft kunt u gebruik maken van het contactformulier. U krijgt dan per omgaande een reactie.