De Werkgroep Zwembad Bolsward heeft medio februari een wervingscampagne opgezet om zwembad Vitaloo te redden van de ondergang.
Na drie weken heeft men meer dan 1000 vrienden van het zwembad kunnen werven en hebben 70 bedrijven toezeggingen gedaan om te gaan sponsoren.
Een mooi resultaat en het geeft aan dat het zwembad leeft in Bolsward. Vijfduizend flyers werden verspreid en sociale media werd als effectief middel ingezet.
Het is nu aan het college van B & W om het resultaat te beoordelen en een voorstel te maken voor de gemeenteraad.
Met dit burgerinitiatief wordt maar eens aangetoond dat een gemeente niet zonder zwembad kan en dat de inwoners bereid zijn om tot het uiterste te gaan om het te behouden.
Het archief van ZwemRekreatie omvat duizenden artikelen. Stuur een email voor meer informatie: info@zwemrekreatie.nl
Om de uitgaves van ZwemRekreatie te bekijken dient u abonnee en ingelogd te zijn. Bestaande abonnees kunnen een inlogcode aanvragen door een mail te sturen.
Als u vragen of opmerkingen heeft kunt u een mail sturen naar info@zwemrekreatie.nl