Zwembaden doen er goed aan om eens in twee jaar een klanten tevredenheidsonderzoek te houden.
Met deze informatie kun je bepaalde zaken binnen je organisatie aanpassen en verbeteren.
Ervaringen en/of feedback van gebruikers is van groot belang om verbeteringen te realiseren.
Enquêtes geven over het algemeen een goed beeld waar de eventuele knelpunten liggen.
Om deze knelpunten weg te werken is het vooral belangrijk door snel te reageren op vragen en opmerkingen.
En als laatste is het prettig om te weten hoe men het zwembad over het algemeen beoordeeld.
Met al deze informatie kun je als zwembad je ook beter presenteren in de media. Klik hier voor een voorbeeld van een enquête.
Het archief van ZwemRekreatie omvat duizenden artikelen. Stuur een email voor meer informatie: info@zwemrekreatie.nl
Om de uitgaves van ZwemRekreatie te bekijken dient u abonnee en ingelogd te zijn. Bestaande abonnees kunnen een inlogcode aanvragen door een mail te sturen.
Als u vragen of opmerkingen heeft kunt u een mail sturen naar info@zwemrekreatie.nl